Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1654
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorNikulina N.-
dc.date.accessioned2013-01-03T08:34:29Z-
dc.date.available2013-01-03T08:34:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationNikulina N. SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODS / N. Nikulina // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 103 - 105en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1654-
dc.description.abstractSegmentation is a process of division a market in to customer’s groups for chosen criterias. It helps to consentrate money on the most effective directions. Targeting and segmentation is becoming more important in modern marketing terms.en_US
dc.description.abstractСегментація – це процес розподілу ринку на групи споживачів за визначеними ознаками, що дозволяють сконцентрувати грошові кошти в найбільш ефективному напрямку. Сегментація споживчого ринку і визначення цільової аудиторії набуває все більшого значення у сучасному маркетингу.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjectsegmentationen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectgoodsen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectspecializationen_US
dc.titleSEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODSen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcUDC 339.13.012en_US
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.