Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16636
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопова І. К.-
dc.date.accessioned2017-06-14T07:56:36Z-
dc.date.available2017-06-14T07:56:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПопова І.К. Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємcтва: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / І.К. Попова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16636-
dc.description.abstractВихід підприємства на новий регіональний ринок є поширеною ринковою стратегією, якою користуються як великі, так і відносно невеликі компанії. Однак погано досліджений ринок таїть в собі небезпеку перетворитися в проблему для підприємства. Як правило, проблема виникає не тільки з недооцінкою конкурентного середовища, а також з неврахуванням можливостей підприємства та потреб потенційних споживачів. Тому управління вибором нового ринку повинно супроводжуватися маркетинговим дослідженням і аналізом ринку. У роботі досліджено різноманітні методики щодо вибору нових зовнішніх ринків та запропоновано систематичний підхід щодо оцінки найбільш привабливих ринків для підприємства на прикладі ТОВ «Лекорна».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectаналітичний інструментарійen_US
dc.subjectпотенціалen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectанализen_US
dc.subjectисследованиеen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectаналитический инструментарийen_US
dc.subjectпотенциалen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectforeign economic activityen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectanalytical methodsen_US
dc.subjectpotentialen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleУправління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємcтваen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Попова І.К..pdf145,43 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.