Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16805
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Urazova S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T09:54:16Z | - |
dc.date.available | 2017-06-20T09:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Urazova S. V. Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level / S.V. Urazova // Pedagogika. Nowoczesne Badania Podstawowe I Stosowane, 29.04.2017 - 30.04.2017, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», - 2017 – с. 53-57 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16805 | - |
dc.description.abstract | The notion of information literacy was studied and compared with the notion of information culture. Basic skills characteristic of the information literate person were distinguished. The role of information communication technologies (ICT) introduction as a means of obtaining and processing information necessary to form the information society was defined. The factors that can enhance students’ information literacy as well as facilitate its further diagnostics were determined and analyzed. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | information literacy | en_US |
dc.subject | information communication technologies | en_US |
dc.subject | information culture | en_US |
dc.subject | data mining | en_US |
dc.subject | information processing | en_US |
dc.title | Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Уразова_Information Literacy.pdf | 317,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.