Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 80.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Безрук Р. І. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБезрук Р. І.
2012ТРАНСФЕР ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯСтепаненко Н. М.
2012МЕТОДИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИДунець М. І.
2012ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБеспалько І. О.
2012ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСтоміна Т. В.
2012ІНВЕСТИЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРАНСФЕРУ ТЕХНОЛОГІЙШевчук М. В.
2012СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ВУГЛЕДОБУВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХСиромятников П. О.
2012УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РИЗИКАМИ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ З ВИКОРИСТАННЯМ SWOT-АНАЛІЗУСуворова А. О.
2012СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВМаланухо С. В.
2012ПРИНЦИП "КАЙДЗЕН", ЯКИЙ НЕОБХІДНО ВПРОВАДИТИ НА ПІДПРИЄМСТВІ "ГІПРОКОКС"Радченко О. С.