Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17524
Название: Особистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологій
Другие названия: Personality-oriented approach to teaching the Ukrainian language as a foreign language within the limits of new teaching technologies
Личностно-ориентированный подход к обучению украинскому языку как иностранному в пределах новых обучающих технологий
Авторы: Дьолог О. С.
Dolog O. S.
Ключевые слова: особистісно-орієнтований підхід
методика навчання
українська мова як іноземна
інноваційні технології навчання
педагогіка співробітництва
personality oriented studies
methodology of studying
Ukrainian language as a foreign language
innovations technologies of study
pedagogy of cooperation
личностно-ориентированный подход
методика обучения
украинский язык как иностранный
инновационные технологии обучения
педагогика сотрудничества
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Дьолог О. С. Особистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологій / О. С. Дьолог // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21березня 2017 р.). ― К.: КНЕУ, 2017. ― С. 231-236.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена питанню особистісно-орієнтованого підходу до навчання української мови як іноземної. Розглядаються основні підходи, пов’язані з особистісно-орієнтованою технологією навчання української мови іноземних студентів. Даються положення, у яких сформульовані головні ідеї педагогіки співробітництва. Особистісно- орієнтований підхід розглядається як одна з категорій інноваційних технологій навчання
This article is about personality oriented studies of study of Ukrainian language as a foreign language. Will be considered the main ways of personality oriented studies of Ukrainian language for foreign students. Will be added information about main ideas of pedagogy of cooperation. Personality oriented studies is taken as one of category of innovations technologies of study
Статья посвящена вопросу личностно-ориентированного подхода к обучению украинскому языку как иностранному. Рассматриваются основные подходы, связанные с личностно-ориентированной технологией обучения украинскому языку иностранных студентов. Поданы положения, в которых сформулированы главные идеи педагогики сотрудничества. Личностно-ориентированный подход рассматривается как одна из категорий инновационных технологий обучения
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17524
Располагается в коллекциях:Статті (УМПІГ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дьолог.стаття.pdf292,59 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.