Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17575
Title: Організація збутової діяльності підприємства
Other Titles: Организация сбытовой деятельности предприятия
Organization of the company’s sales activity
Authors: Мартиненко Л. О.
Мартыненко Л. О.
Martynenko L.
Keywords: збут
збутова діяльність
збутова діяльність
маркетингова стратегія
маркетингова стратегія
організація
підприємство
сбыт
сбытовая политика
сбытовая деятельность
маркетинговая стратегия
организация
предприятие
sales
sales strategy
marketing activities
marketing strategy
organization
enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мартиненко Л.О. Організація збутової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра: спец. 6.030601 «Менеджмент» / Л.О. Мартиненко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.
Abstract: Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад реформування збутової діяльності підприємства і пошук шляхів його удосконалення на основі аналізу системи збуту діючого підприємства. Об’єктом дослідження виступає процес удосконалення збутової діяльності підприємства. Предметом вивчення є теоретико-методичні підходи та практичні рекомендації щодо удосконалення збутової діяльності підприємства.
Целью дипломной работы является исследование теоретических и методических основ реформирования сбытовой деятельности предприятия и поиск путей его совершенствования на основе анализа системы сбыта действующего предприятия. Объектом исследования выступает процесс совершенствования сбытовой деятельности предприятия. Предметом изучения является теоретико-методические подходы и практические рекомендации по совершенствованию сбытовой деятельности предприятия.
The aim of the thesis is to study of theoretical and methodological principles of reforming of the company’s sales activity, and to find ways of its improvement by analyzing current company’s marketing system. The object of the research is the process of improving sales of the company. The subject of the thesis is theoretical and methodological approaches and practical recommendations for improving of the company’s sales activity.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17575
Appears in Collections:Дипломні роботи (бакалавр) - 2017 р. (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартиненко Л.О..pdf220,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.