Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17585
Title: Формування комунікативної політики підприємства
Other Titles: Формирование коммуникативной политики предприятия
Formation of the communicative policy of the company
Authors: Скворчевський Б. Р.
Скворчевский Б. Р.
Skvorchevskyi В.
Keywords: комунікативна політика
формування комунікативної політики
функції комунікативної політики
маркетингова комунікація
класифікація маркетингових комунікацій
краудсорсинг
інтегровані маркетингові комунікації
коммуникативная политика
формирование коммуникативной политики
функции коммуникативной политики
маркетинговая коммуникация
классификация маркетинговых коммуникаций
интегрированные маркетинговые коммуникации
communicative policy
formation of the communicative policy
function of the communicative policy
marketing communications
classification of the marketing communications
crowdsourcing
integrated marketing communications
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Скворчевський Б.Р. Формування комунікативної політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра: спец. 6.030601 «Менеджмент» / Б.Р. Скворчевський. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.
Abstract: Метою бакалаврської роботи є теоретичне обґрунтування та розробка основних принципів і практичних етапів формування комунікативної політики підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування комунікативної політики на підприємстві. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів формування комунікативної політики та підвищення її ефективності.
Целью бакалаврской работы является теоретическое обоснование и разработка основных принципов и практических этапов формирования коммуникативной политики предприятия. Объектом исследования является процесс формирования коммуникативной политики на предприятии. Предметом исследования является совокупность теоретических и практических аспектов формирования коммуникативной политики и повышение её эффективности.
The purpose of the bachelor’s work is theoretical foundation and development of the basic principles and practices stages in the formation of the communicative policy of the company. The object of research is process of formation of the communicative policy of the company. The subject of the study is complex of theoretical and practical aspects in formation of the communicative policy and increasing its efficiency.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17585
Appears in Collections:Дипломні роботи (бакалавр) - 2017 р. (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скворчевський.pdf183,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.