Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17588
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Разработка маркетинговой стратегии предприятия
Development of the company’s marketing strategy
Authors: Хорт К. О.
Хорт Е. А.
Khort K.
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
основні підходи до розробки маркетингової стратегії
модель розробки маркетингової стратегії
дебіторська заборгованість
стратегия
маркетинговая стратегия
основные подходы к разработке маркетинговой стратегии
модель разработки маркетинговой стратегии
дебиторская задолженность
strategy
marketing strategy
basic approaches for marketing strategy development
marketing strategy development model
accounts receivable
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Хорт К.О. Розробка маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра: спец. 6.030601 «Менеджмент» / К.О. Хорт. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.
Abstract: Метою бакалаврської роботи є аналіз особливостей розробки маркетингової стратегії підприємства та формування пропозицій щодо її вдосконалення. Об’єктом дослідження виступає процес розробки маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи, методи та практичні рекомендації щодо розробки маркетингової стратегії підприємства.
Целью бакалаврской работы является анализ особенностей разработки маркетинговой стратегии предприятия и формирование предложений для ее усовершенствования. Объектом исследования является процесс разработки маркетинговой стратегии предприятия. Предметом исследования является теоретико-методические подходы, методы и практические рекомендации по разработке маркетинговой стратегии предприятия.
The purpose of the bachelor’s work is analysis of the features of development company’s marketing strategy and formation of suggestions for its improvement. The object of research is the process of development company’s marketing strategy. The subject of the research are theoretical and methodological approaches, methods and practical recommendations for development company’s marketing strategy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17588
Appears in Collections:Дипломні роботи (бакалавр) - 2017 р. (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хорт Катерина Олександрівна.pdf134,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.