Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17590
Title: Удосконалення товарної політики підприємства
Other Titles: Усовершенствование товарной политики предприятия
The improvement of the company's product policy
Authors: Штомпель О. О.
Штомпель А. А.
Shtompel O. O.
Keywords: товарна політика
інструменти товарної політики
формування товарної політики
маркетинговий відділ
виставка-продаж
товарная политика
инструменты товарной политики
формирование товарной политики
маркетинговый отдел
выставка-продажа
product policy
product policy instruments
the formation of product policy
marketing department
exhibition-sale
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Штомпель О.О. Удосконалення товарної політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра: спец. 6.030601 «Менеджмент» / О.О. Штомпель. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.
Abstract: Бакалаврська дипломна робота присвячена вивченню теоретичних основ товарної політики підприємства. Досліджено сутність поняття «товарна політика», розглянуто основні інструменти здійснення товарної політики, етапи її формування. Проведено фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «ВТК «Енергомаш» за 2015-2016 роки. У якості заходів, спрямованих на удосконалення товарної політики ТОВ «ВТК «Енергомаш», запропоновано створення маркетингового відділу і проведення виставки-продажу обладнання. Здійснено оцінку економічної та соціальної ефективності впровадження запропонованих заходів.
Бакалаврская дипломная работа посвящена изучению теоретических основ товарной политики предприятия. Исследована сущность понятия «товарная политика», рассмотрены основные инструменты осуществления товарной политики, этапы её формирования. Проведён финансово-экономический анализ деятельности ООО «ПТК «Энергомаш» за 2015-2016 годы. В качестве мероприятий, направленных на усовершенствование товарной политики ООО «ПТК «Энергомаш», предложено создание маркетингового отдела и проведение выставки-продажи оборудования. Осуществлена оценка экономической и социальной эффективности внедрения предложенных мероприятий.
The bachelor's degree diploma is devoted to study of the theoretical foundations of the company's product policy. The essence of the concept of «product policy» is investigated, the main tools for implementing the commodity policy and the stages of its formation are examined. The financial-economic analysis of activity of LTD «Energomash» is carried out for 2015-2016. As measures aimed to improving the product policy of LTD «Energomash», it іs proposed to create a marketing department and hold an exhibition-sale of equipment. Тhe economic and social efficiency of the implementation of the proposed activities are estimated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17590
Appears in Collections:Дипломні роботи (бакалавр) - 2017 р. (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штомпель О. О..pdf144,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.