Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17670
Название: Speech etiquette in business negotiations
Авторы: Tarasenko S. E.
Ключевые слова: speech etiquette
business negotiations
native speakers of English
communicative signals
functions
components of speech etiquette
analysis of speech etiquette importance
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Tarasenko S. Speech etiquette in business negotiations / S. Tarasenko // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації / Зб. наук. праць : матер. ХХІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.: ‒ Переяслав-Хмельницький, 2017. ‒ Вип. 24. ‒ C. 321-326.
Краткий осмотр (реферат): The article suggests the analysis of the importance of speech etiquette in business negotiations. Important components and functions of speech etiquette are substantiated. The perception of the types of communicative signals at different stages of business negotiations by English speakers and non-English speakers is considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17670
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тарасенко С. Є..pdf3,07 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.