Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1787
Название: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Стоміна Т. В.
Ключевые слова: рекламна діяльність підприємства
економічна ефективність
показники ефективності
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Стоміна Т.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства / Т.В. Стоміна // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 53 - 55
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано набір показників на основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії, які забезпечують комплексну оцінку рекламної діяльності підприємства.
Обосновано набор показателей на основе анализа показателей оценки эфективности рекламной кампании, которые обеспечивают комплексную оценку рекламной деятельности.
A set of indicators, which provide a comprehensive assessment of promotional activities, is justified basing on the analysis of indicators of the advertising campaign efficiency assessment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1787
Располагается в коллекциях:№16

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стоміна Т.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства.pdf387,96 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.