Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18049
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрузіна І. А.-
dc.contributor.authorГрузина И. А.-
dc.contributor.authorGruzina I. A.-
dc.date.accessioned2017-12-21T12:55:47Z-
dc.date.available2017-12-21T12:55:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрузіна І. А. Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємств / І. А. Грузіна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали доповідей VI науково-практ-ї конф. з міжнародною участю, 1 лист. 2017 р.: тези допов. – Х.: Монограф. – 2017. – С. 171-173.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18049-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність комплексу маркетингових комунікацій, види маркетингових комунікацій, виявлено можливість їх застосування на сучасному підприємстві. Обґрунтовано роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств нашої країни.en_US
dc.description.abstractВ статье исследована сущность комплекса маркетинговых коммуникаций, виды маркетинговых коммуникаций, выявлена возможность их применения на современном предприятии. Обоснована роль маркетинговых коммуникаций в обеспечении конкурентоспособности предприятий нашей страны.en_US
dc.description.abstractThe article explores the essence of the complex of marketing communications, types of marketing communications, the possibility of their application in a modern enterprise is revealed. The role of marketing communications in ensuring the competitiveness of enterprises of our country is substantiated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаційen_US
dc.subjectкомунікаційний комплексen_US
dc.subjectкоммуникацияen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацийen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcommunication complexen_US
dc.titleРоль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємствen_US
dc.title.alternativeРоль маркетинговых коммуникаций в обеспечении конкурентоспособности украинских предприятийen_US
dc.title.alternativeThe role of marketing communications in ensuring the competitiveness of Ukrainian enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
конф_тези_Грузіна І.А..pdf353,28 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.