Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18062
Название: Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування
Авторы: Фурсова А. Ю.
Ключевые слова: маркетинг
електронний договір страхування
страхові послуги
Дата публикации: 2017
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Фурсова А. Ю. Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування / А. Ю. Фурсова // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє: Збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (6-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.) / Університет ДФС України, ННІ фінансів, банківської справи, Кафедра фінансових ринків, ННІ права, Кафедра господарського права та процесу, Міжнародна академія інформатики, John cabot university in Romа, Universita degli studi di Padova, Universita degli studi di Perugia. – Ірпінь: Університет ДФС України, 2017. – С. 430-434.
Краткий осмотр (реферат): Визначено, що маркетинг електронного договору страхування відрізняється від класичних методів продажу страхових послуг. Розповсюдження страхової послуги із використанням MLM надає можливість знизити витрати на велику кількість працівників, рекламу, витрати на пошук нових клієнтів страховиків
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.