Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18158
Название: Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації
Авторы: Шталь Т. В.
Савицька Н. Л.
Доброскок Ю. Б.
Ключевые слова: маркетинговий канал
маркетингові взаємодії
канали збуту
взаємодія підприємства
збутова стратегія
ефективність взаємоді
маркетингове управління
процес взаємодії підприємства
Дата публикации: 2015
Издательство: «Лідер»
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації: монографія / Т. В. Шталь, Н. Л. Савицька, Ю. Б. Доброскок. – Х.: Вид-во «Лідер», 2015. – 201 с.
Краткий осмотр (реферат): Монографія присвячена розвитку теоретичних положень, розробці науково-методичних підходів до вдосконалення управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації. Досліджено сутність та специфіку управління каналами збуту підпри-ємства, розглянуто елементи та характеристики системи збуту на основі концепції маркетингу взаємодії. Проведено аналіз тенденцій розвитку збутової системи підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій. Досліджено методичні підходи до діагностики формату взаємодії в каналах збуту, проаналізовано параметри оцінки пріоритету і довіри в каналах збуту. Запропоновано оптимізаційний підхід до вибору формату взаємодії в моделі глобального ринкового середовища. Призначено для науковців, викладачів, керівників та фахівців у сфері маркетингу підприємства, студентів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18158
ISSN: 978-966-2732-42-9
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_09_09_Монография Шталь.pdf2,14 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.