Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18178
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карцева М. Д. | - |
dc.contributor.author | Білик Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T09:41:59Z | - |
dc.date.available | 2018-01-24T09:41:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Білінгвальне навчання іноземних студентів / М. Д. Карцева, Н. О. Білик // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. – Острог : Вид-во Нац-го ун-ту «Острозька академія», 2017. – Вип. 66. – С.46-49 ISSN 2519-2558 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18178 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається білінгвальне навчання іноземних студентів, теоре-тично обґрунтовуються дидактичні умови його реалізації. Система підготовки з мови навчання сприяє продуктивному формуванню мовній, професійній, міжкультурній компетентностям іноземних студентів. Досягнення подібної «компетентної» тріади у процесі білінгвального навчання іноземних громадян є підґрунтям успішного засвоєння інофонами професійних знань, формування білінгвальної компетентності й професійної особистості. | en_US |
dc.description.abstract | В статье рассматривается билингвального обучения иностранных студентов, теоретически обосновываются дидактические условия его реализации. Си-стема подготовки по языку обучения способствует продуктивному формированию языковой, профессиональной, межкультурной компетентностей иностранных студентов. Достижения подобной «компетентной» триады в процессе билингвального обучения иностранных граждан является основой успешного усвоения инофонами профессиональных знаний, формирование билингвальной компетентности и профессиональной личности. | en_US |
dc.description.abstract | This article deals with the theoretical aspects of bilingual teaching of foreign students. Definition of the concept of ‘bilin gualism’ and its varieties are made. Approaches to professionally-oriented foreign language teaching in non-linguistic institutions of higher education are proposed. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | білінгвальна освіта | en_US |
dc.subject | іноземні студенти | en_US |
dc.subject | білінгвальна компетентність | en_US |
dc.subject | дидактичні умови | en_US |
dc.subject | билингвального образование | en_US |
dc.subject | иностранные студенты | en_US |
dc.subject | билингвальная компетентность | en_US |
dc.subject | дидактические условия | en_US |
dc.subject | bilingual education | en_US |
dc.subject | foreign students | en_US |
dc.subject | bilingual competence | en_US |
dc.subject | didactic conditions | en_US |
dc.title | Білінгвальне навчання іноземних студентів | en_US |
dc.title.alternative | Билингвальное обучение иностранных студентов | en_US |
dc.title.alternative | Bilingual teaching of foreign students | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (УМПІГ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Карцева, Білик. Кафедра українознавства.pdf | 310,68 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.