Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 71.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Економіка праці : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Соціоекономіка та управління персоналом» першого (бакалаврського) рівняМішина С. В.
2022Соціально-політичні студії. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Економіка та економічна політика» першого (бакалаврського) рівняМащенко М. А.
2022Реальний стан і перспективи реформування системи соціального забезпеченняІванісов О. В.; Лебединська О. С.; Лугова В. М.
2023Управління трудовим потенціалом . Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Соціоекономіка та управління персоналом" першого (бакалаврського) рівняІванісов О. В.
2023Соціальний розвиток. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" освітньої програми "Публічне адміністрування" другого (магістерського) рівняГрузд М. В.
2018Економіка праці : робоча програма для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня : [Електронний ресурс]Аграмакова Н. В.; Мішина С. В.; Семенченко А. В.
2018Економіка праці : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняМішина С. В.; Семенченко А. В.
2023Соціальний розвиток : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" освітньої програми "Публічне адміністрування" другого (магістерського) рівняГрузд М. В.
2023Роль моніторингу у підвищенні якості надання соціальних послугЛебединська О. С.; Лугова В. М.; Іванісов О. В.
2023Соціальна економіка та політика : робоча програма навчальної дисципліни для для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Економіка" третього (освітньо-наукового) рівняНазарова Г. В.; Лаптєв В. І.; Степанова Е.