Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18302
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.contributor.authorКравцова А. В.-
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.contributor.authorКравцова А. В.-
dc.contributor.authorAldoshyna M. V.-
dc.contributor.authorKravtsova A. V.-
dc.date.accessioned2018-02-06T08:45:24Z-
dc.date.available2018-02-06T08:45:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаркетингові комунікації в туристичній діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М.В. Алдошина, А.В. Кравцова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (686 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 47 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18302-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Уміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня.en_US
dc.description.abstractПредставлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Приведены планы лекций, практических и семинарских занятий, материалы для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), методические рекомендации по оценке знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов специальности 242 "Туризм" второго (магистерского) уровня.en_US
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its content are presented according to the modules and themes. Plans of lectures, practicals and seminars, materials for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), criteria for students' knowledge assessment, professional competences a student must have after studying the academic discipline are given. For Master's (second) degree students of speciality 242 "Tourism".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectмедіаринокen_US
dc.subjectінструменти просуванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectтуристическая деятельностьen_US
dc.subjectмедиарынокen_US
dc.subjectинструменты продвиженияen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectинтернет-маркетингen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecttourism activitiesen_US
dc.subjectmedia marketen_US
dc.subjectpromotional toolsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectbrand,en_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.titleМаркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые коммуникации в туристической деятельности : рабочая программа для студентов специальности 242 "Туризм" второго (магистерского) уровняen_US
dc.title.alternativeMarketing Communications in Tourism Activity : syllabus for Master's (second) degree students of speciality 242 "Tourism"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017-Алдошина М В, Кравцова А В.pdf595,56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.