Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18379
Title: Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної влади
Authors: Птащенко О. В.
Такідзе Е. Т.
Цинцкіладзе А. Р.
Keywords: державне регулювання
органи публічної влади
реклама
рекламна діяльність
рекламна інформація
інструменти реклами
Issue Date: 2017
Citation: Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної влади / О. В. Птащенко, Е. Т. Такідзе, А. Р. Цинцкіладзе // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.80-83.
Abstract: В представленій роботі розглянуті основні нормативні документи щодо забезпечення рекламної діяльності на різних рівнях господарської діяльності. Регулювання рекламної діяльності можна розглядати з трьох позицій: державного регулювання, регулювання зі сторони великого бізнесу та саморегулювання. Проте, в ході дослідження даного питання виявлено, що доцільно виділяти дві сфери правового регулювання: державне та саморегулювання, оскільки останнє здійснюється міжнародними організаціями, які протягом багатьох років рекламної практики розробляють та розвивають етичні норми та правила
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко закон.pdf326,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.