Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18379
Назва: Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної влади
Автори: Птащенко О. В.
Такідзе Е. Т.
Цинцкіладзе А. Р.
Теми: державне регулювання
органи публічної влади
реклама
рекламна діяльність
рекламна інформація
інструменти реклами
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної влади / О. В. Птащенко, Е. Т. Такідзе, А. Р. Цинцкіладзе // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.80-83.
Короткий огляд (реферат): В представленій роботі розглянуті основні нормативні документи щодо забезпечення рекламної діяльності на різних рівнях господарської діяльності. Регулювання рекламної діяльності можна розглядати з трьох позицій: державного регулювання, регулювання зі сторони великого бізнесу та саморегулювання. Проте, в ході дослідження даного питання виявлено, що доцільно виділяти дві сфери правового регулювання: державне та саморегулювання, оскільки останнє здійснюється міжнародними організаціями, які протягом багатьох років рекламної практики розробляють та розвивають етичні норми та правила
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко закон.pdf326,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.