Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економічна теорія" для студентів напрямів підготовки 6.030601 "Менеджмент", 6.140103 "Туризм" усіх форм навчанняМащенко М. А.; Пономаренко О. О.
2015Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіціКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Pоnomarenko O. O.
2021Основи економіки. Методичні рекомендації до самостійної роботи для слухачів підготовчого відділенняЛісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Українська Л. О.; Пономаренко О. О.
2021Макро- і мікроекономіка . Методичні рекомендації до практичних робіт для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняМащенко М. А.; Пономаренко О. О.; Степаненко Н. О.
2021Макроекономічний аналіз : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Економіка та економічна політика» першого (бакалаврського) рівняБріль М. С.; Пономаренко О. О.
2021Економіка : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 081 «Право» освітньої програми «Правове регулювання економіки» першого (бакалаврського) рівняПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2019Політична економіяБріль М. С.; Кліменко О. М.; Лісна І. Ф.; Литвиненко А. В.; Мащенко М. А.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Степаненко Н. О.; Черкашина Т. С.; Шифріна Н. І.
2021Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2022Забезпечення високого конкурентного статусу країни, як пріоритет регіональної інтеграції в сучасних умовах розвиткуПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2021Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємстваПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.