Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18800
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свинаренко Н. О. | - |
dc.contributor.author | Свинаренко Н. А. | - |
dc.contributor.author | Svinarenko N. O. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-25T08:15:49Z | - |
dc.date.available | 2018-04-25T08:15:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Свинаренко Н. О. Про особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнеця / Н. О. Свинаренко // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: міжнар. наук.-практ. семінар. 14 грудня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХНУБА, 2017. – С. 243-246. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18800 | - |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення. Виділено головні етапи засвоєння іншомовної лексики. Звернено увагу на типи географічних назв (держав, столиць, міст, річок, озер, портів, залізниць, аеропортів. Описане застосування методів рольової гри та тестування. | en_US |
dc.description.abstract | В работе проанализированы особенности усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения. Выделены главные этапы усвоения иноязычной лексики.Обращено внимание на типы географических названий (государств, столиц, городов, речек, озер, портов, железных дорог, аэропортов).Описано применение методов ролевой игры и тестирования. | en_US |
dc.description.abstract | The paper analyzes the featuresmastering of Russian-speaking economic and geographical vocabulary students of the preparatory department. The main stages of assimilation The main stages of assimilation. Attention is drawn to the typesgeographical names (states, capitals, cities, rivers, lakes, ports, railways, airports). The application of methods of role play and testing is described. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | підготовче відділення | en_US |
dc.subject | географічна лексика | en_US |
dc.subject | тестування | en_US |
dc.subject | рольові ігри | en_US |
dc.subject | подготовительное отделение | en_US |
dc.subject | географическая лексика | en_US |
dc.subject | тестирование | en_US |
dc.subject | ролевые игры | en_US |
dc.subject | preparatory department | en_US |
dc.subject | geographical vocabulary | en_US |
dc.subject | testing | en_US |
dc.subject | role playing games | en_US |
dc.title | Про особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнеця | en_US |
dc.title.alternative | Об особенностях усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения ХНЭУ им. С.Кузнеца | en_US |
dc.title.alternative | On the peculiarities of assimilation Russian-speaking economic and geographical vocabulary by the listeners of the preparatory meeting HNEU Him. S.Kuznetsya | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (УМПІГ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості засвоєння економіко-географічної лексики.pdf | 113,16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.