Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18946
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМироненко І. І.-
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.contributor.authorМироненко И. И.-
dc.contributor.authorУс М. И.-
dc.contributor.authorMyronenko I. I.-
dc.contributor.authorUs M. I.-
dc.date.accessioned2018-05-14T06:46:03Z-
dc.date.available2018-05-14T06:46:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУправління взаємовідносинами. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І.І. Мироненко, М.І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (311 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 66 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18946-
dc.description.abstractПризначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, отриманих у ході вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. На прикладах розглядаються практичні ситуації, пов'язані з плануванням і організацією маркетингових підприємств, розробленням та втіленням конкурентоспроможної стратегії розвитку. Запропоновані завдання дозволять студентам розвинути необхідні навички використання конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг".en_US
dc.description.abstractПредназначено для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части учебной дисциплины. На примерах рассматриваются практические ситуации, связанные с планированием и организацией маркетинговых предприятий, разработкой и воплощением конкурентоспособной стратегии развития. Предложенные задания позволят студентам развить необходимые навыки использования конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг".en_US
dc.description.abstractThe guidelines are intended for deepening, systematizing, specifying and consolidating the knowledge gained during the study of the theoretical part of the academic discipline. The examples consider practical situations related to the planning and organization of marketing enterprises, the development and implementation of a competitive development strategy. The proposed tasks will allow students to develop the necessary skills in the use of specific marketing tools. For students of speciality 075 "Marketing".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectметодичні рекомендаціїen_US
dc.subjectуправління взаємовідносинамиen_US
dc.subjectсемінарen_US
dc.subjectвимірювання цінностіen_US
dc.subjectметодические рекомендацииen_US
dc.subjectуправление взаимоотношениямиen_US
dc.subjectсеминарen_US
dc.subjectизмерение ценностиen_US
dc.subjectguidelinesen_US
dc.subjectrelationship managementen_US
dc.subjectseminaren_US
dc.subjectmeasurement of valueen_US
dc.titleУправління взаємовідносинами : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняen_US
dc.title.alternativeУправление взаимоотношениями : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровняen_US
dc.title.alternativeRelationship Management : guidelines to practical work for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017-Мироненко І І, Ус М І.pdf866,04 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.