Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19006
Название: Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування
Авторы: Золенко А. С.
Ключевые слова: онлайн-репутація
корпоративна репутація
управління онлайн-репутацією
інструменти управління репутацією
ефективність функціонування підприємства
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування / А. С. Золенко // Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичні аспекти : колективна монографія за редакцією д.е.н., проф. Прохорової В. В. – Х. : Вид. Іванченка І. С., 2018. – С. 258–264.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено місце онлайн-репутації в управлінні підприємством та обґрунтувано важливість управління нею на вітчизняному підприємстві. Визначено сутність поняття «репутація», «онлайн-репутація», «корпоративна репутація». Виявлено особливості управління онлайн-репутацією підприємства. Проаналізовано найбільш дієві інструменти управління репутацією в інтернеті. Запропоновано послідовність роботи з управління онлайн-репутацією підприємства, яка включає наступні етапи: відстеження та аналіз інформації в мережі; проведення роботи з наявним негативом; здійснення «посівів» позитиву; управління репутацією у результатах пошукової видачі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/19006
Располагается в коллекциях:Монографії (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Золенко_монография 2018.pdf253,88 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.