Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19039
Название: Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами
Авторы: Сорокіна Г. В.
Ключевые слова: реклама
рекламна комунікація
соціальний вплив
соціально-комунікативний простір реклами
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Сорокіна Г. В. Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами / Г. В. Сорокіна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. - 2017. - № 10 (240). - С. 103-105.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу комунікативного простору реклами та основним механізмам соціального впливу, що активно використовуються в сучасній рекламній діяльності. Автором пропонується в якості головних механізмів соціального впливу розглядати стереотипи, соціальні міфи та створення іміджу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/19039
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Текст_Сорокіна Г. В..pdf201,08 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.