Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Название: Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
міжнародні комунікації
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Економіка і культура України в світових глобалізаційних процесах: позиціонування і реалії: IІІ міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 21–22 берез. 2018 р.: тези доп. – К.: Вид. центр КНУКіМ, 2018. – C. 300-303.
Краткий осмотр (реферат): Основними тенденціями розвитку міжнародних комунікацій є два, на перший погляд, протилежні напрями: глобалізація і персоналізація. Сутність глобалізації полягає у створенні всесвітньої мережі комунікації, тобто єдиної мережі, яка охоплює всі країни світу. Частиною глобальної мережі стає мобільний зв’язок, що забезпечує абонентові доступ до зв’язку в будь-якій точці земної кулі. Тому глобалізація і персоналізація не суперечать одна одній, а сприяють безперервному процесу удосконалення зв’язку, отриманню й обміну інформацією за технологічними і мережевими напрямами. Для сучасного ринку високотехнологічної продукції міжнародні комунікаційні стратегії стають вирішальними у глобальній конкурентній боротьбі, розвитку високих технологій та використанні інтегрованих маркетингових комунікацій на міжнародному ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ptashchenko_tezy конф киев.pdf164,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.