Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382
Название: Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
міжнародний маркетинг
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу / О. В. Птащенко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід: ХІ міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 18-19 квітня 2018 р. - Тернопіль: ТНЕУ, 2018. – C. 116-117.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високих технологій. Міжнародний високотехнологічний маркетинг являє собою підхід до прийняття виробничих рішень з позиції найбільш повного задоволення вимог як місцевих, так і іноземних споживачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19382
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко конф Тернополь.pdf179,35 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.