Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19387
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2018-08-15T07:25:43Z-
dc.date.available2018-08-15T07:25:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції / О. В. Птащенко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: збірник наукових праць ХНАДУ. – Х.: ХНАДУ, 2017. - №4 (19). - С. 147-153.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19387-
dc.description.abstractВ роботі представлено огляд маркетингового інструментарію для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на ринку. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для пpoсування. Для більш дopoгoї пpoдукції абo тoваpів виpoбничo-технічнoгo пpизначення викopистoвують oсoбистий пpoдаж. Аналіз маркетингового інструментарію на ринку високотехнологічної продукції дозволив зробити висновок про те, що основний напрямок сучасного маркетингу у сфері високих технологій є механізм контекстної реклами, який передбачає залучення великої кількості малих підприємств і приватних підприємців з невеликими бюджетами. Результатом дослідження даної роботи можливо вважати, що утилітарність звичайних товарів продиктована їх фізичним змістом і структурою, то утилітарність науково-технологічних розробок, технологій та інших інтелектуальних продуктів ґрунтується на постійно зростаючих і поновлюваних знаннях, які й забезпечують безперервність потоку нових товарів і послуг. За таких умов можливим стає використання принципів Agile Marketing, як новітнього маркетингового інструментарію для просування високотехнологічної продукції на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectмаркетинг високих технологійuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectвисокотехнологічне підприємництвоuk
dc.titleВикористання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Весник ХНАДУ.pdf349,4 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.