Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19402
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.contributor.authorЧернігівська Я. Г.-
dc.date.accessioned2018-08-17T10:34:37Z-
dc.date.available2018-08-17T10:34:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Г. Ю. Кравченко, Я. Г. Чернігівська // Імідж сучасного педагога : електронний фаховий журнал. — Полтава: ПОІППО, 2017. - № 7 (176). — С. 16-18.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19402-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема управління розвитком людського потенціалу. Визначено, що одна з найважливіших складових управлінської діяльності – управління персоналом ґрунтується на концепції управління. Концепція управління персоналом передбачає систему теоретико-методологічних поглядів на розуміння і визначення сутності, цілей, задач, критеріїв, принципів і методів управління персоналом, а також організаційно-практичні підходи до формування механізму її реалізації в конкретних умовах функціонування організацій. Вона включає розробку методології управління персоналом, формування системи управління персоналом і розробку технології управління персоналом. Звернено увагу на поняття «соціальне управління» та критерії соціального управління. Доведено, що управління соціально-педагогічними системами розглядає процес адаптивного управління розвитком закладу освіти, як процес, що складається із багатьох підсистем. Запропоновано управління розвитком людського потенціалу педагогічного колективу закладів освіти розглядати як процес підтримки планового вектору розвитку, або формування нового вектору розвитку людського потенціалу, що забезпечить стале економічне зростання та підвищення конкурентоспроможності організації. Важливим для реалізації адаптивного управління розвитком потенціалу педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти є визначення якості кінцевого результату на основі кількісних критеріїв та об’єктивних оцінок.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherПОІППОuk
dc.subjectуправління розвитком потенціалуuk
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk
dc.subjectсоціальне управлінняuk
dc.subjectадаптивне управління розвиткомuk
dc.titleУправління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управлінняuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ст. Кравченко Г.Ю.,Чернигов.pdf553,59 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.