Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Название: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
реклама
паблік рілейшнз
фокус-група
опитування
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та Паблік Рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Ю.В. Бєлікова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016-Бєлікова Ю.В..pdf597,44 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.