Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Название: Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства
Авторы: Кравець Т. В.
Ключевые слова: маркетинг
товарна політика
підприємство
імідж підприємства
маркетинг-мікс
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Кравець Т. В. Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства / Т. В. Кравець // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 233–237.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості застосування товарної політики у процесі формування іміджу підприємства з застосуванням інструментів товарної політики в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравец_233.pdf639,38 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.