Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605
Название: Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємств
Авторы: Паляничка Є. М.
Ключевые слова: засоби маркетигу
конкурентоспроможність
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
маркетингове управління
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Паляничка Є. М. Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємств / Є. М. Паляничка // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 281–285.
Краткий осмотр (реферат): Визначений зміст та сутність конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингово-орієнтованого підходу. В роботі наведені основні складові управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовані показники, що впливають на конкурентоспроможність продукції. На основі проведеного дослідження запропоновані процедури які мають включати сучасні засоби маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Паляничка_281.pdf314,36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.