Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Название: Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня
Авторы: Пріхно В. В.
Ключевые слова: стратегія
конкурентоспроможність
якість
конкурентна перевага
підприємство
споживач
продукція
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Пріхно В. В. Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня / В. В. Пріхно // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 304–308.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто підхід до стратегії покращення якості продукції підприємства, який розраховується на базі одиничних показників, що показує ступінь привабливості. Розглянуто формули економічного ефекту і ефективності, які дозволять розрахувати результат запропонованої стратегії до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Прихно_304.pdf314,03 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.