Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19781
Название: Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Шталь Т. В.
Гуржій Н. Г.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
міжнародний ринок
міжнародна товарна стратегія
комплекс 4P
маркетингові дослідження
вихід на міжнародний ринок
Дата публикации: 2017
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Міжнародний маркетинг. Робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т.В. Шталь, Н.Г. Гуржій; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (746 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 60 с. - Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19781
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017-Шталь Т. В., Гуржій Н. Г..pdf673,04 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.