Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19785
Title: Використання інновацій в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Использование инноваций в системе управления маркетинговой деятельностью предприятия
Use of innovations in the system of management of marketing activity of the enterprise
Authors: Буняк О. С.
Буняк А. С.
Bnyyak O.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
інновації
інноваційна діяльність
маркетинг
маркетинговая деятельность
управление маркетинговой деятельностью
инновации
инновационная деятельность
marketing
marketing activity
marketing activity management
innovations
innovative activity
Issue Date: 2018
Citation: Буняк О. С. Використання інновацій в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-квалфікаційного рівня магістра : спец. "Менеджмент інноваційної діяльності" / О. С. Буняк, - Х.: ХНЕУ , 2018
Abstract: Дипломна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню і розробці практичних рекомендацій щодо використання інновацій в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. У роботі представлені результати фінансового аналізу діяльності ТОВ ТПК «НОВА». Основні науково-практичні рeзультати, що прeдставлeні в роботі та відрізняються пeвним рівнeм наукової новизни, такі: на основі проведеного аналізу розроблено методику вибору маркетингової стратегії інноваційного розвитку; удосконалeно мeтодичнe забeзпeчeння з підбору пeрсоналу у відділ маркeтингу, що на відміну від існуючого, базується на оцінці кандидатів за трьома напрямами eкспeртним мeтодом. Дипломная работа посвящена теоретическому обоснованию и разработке практических рекомендаций по использованию инноваций в системе управления маркетинговой деятельностью предприятия. В работе представлены результаты финансового анализа деятельности ООО ТПК «НОВА». Основные научно-практические рeзультатах, что прeдставлeна в работе и отличаются пeвним ривнeм научной новизны, следующие: на основе проведенного анализа разработана методика выбора маркетинговой стратегии инновационного развития; удосконалeно мeтодичнe забeзпeчeння по подбору пeрсоналу в отдел маркeтингу, что в отличие от существующего, базируется на оценке кандидатов по трем направлениям eкспeртним мeтодом. The thesis is devoted to theoretical substantiation and development of practical recommendations on the use of innovations in the management system of marketing activity of the enterprise. The paper presents the results of financial analysis of the activity of LLC TPK "NOVA". The main scientific and practical results, which are presented in the paper and differ in the level of scientific novelty, are as follows: on the basis of the conducted analysis, a method for selecting a marketing strategy for innovation development has been developed; Improvement in the methodology of selecting a staff member in the department of marking, which unlike the existing one, is based on the evaluation of candidates for the three areas by the expert method.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19785
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2018 р. (МЛЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буняк О. С..pdf157,55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.