Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19855
Название: Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Шталь Т. В.
Ключевые слова: ресурс
ресурсний потенціал
торгове підприємство
критерії
показники ефективності
методи й напрямки оцінки
виробнича функція підприємства
Дата публикации: 2006
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.07.05 «Економіка торгівлі та послуг» / Т. В. Шталь. — Х.: ХДУХТ, 2006. — 21 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета дисертації полягає у визначенні теоретичного положення та розробці методичного інструментарію комплексної оцінки ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Забезпечення конкурентоспроможності та реалізації конкурентних переваг суб’єктів господарювання ринкової економіки України тісно пов’язане з процесами раціонального формування й ефективного використання ресурсного потенціалу. Тому, у зв’язку з цим, необхідно сформувати теоретичні й практичні розв’язання проблеми стратегічного і тактичного управління ресурсами, як єдиної системи в економіці підприємства. Прийняття та обґрунтування управлінських рішень потребує належного апарату оцінки, що дозволяє визначити рівень підприємства та його подальші перспективи. Аналіз опублікованих праць видатних економістів сучасності засвідчує недостатню розробленість принципово важливих питань, пов’язаних з формуванням ефективної системи управління ресурсним потенціалом, як єдиної економічної підсистеми підприємства. У першому розділі «Основні теоретичні положення формування та оцінки ресурсного потенціалу підприємств торгівлі» розглядається система категорій і понять, які напряму пов’язані з розумінням економічної природи ресурсів і ресурсного потенціалу підприємств. Також, в роботі виявляються особливості формування та складу ресурсного потенціалу в підприємств роздрібної торгівлі. Завдяки чому був обґрунтований зміст та визначене місце оцінки в загальній системі управління ресурсним потенціалом. Спираючись на основні положення теорії управління, економічну природу ресурсного потенціалу та його місце в загальній системі управління підприємством торгівлі, визначено зміст процесу управління ресурсним потенціалом, який забезпечує досягнення загальних цілей підприємства. На всіх етапах процесу управління ресурсним потенціалом виникає необхідність у його оцінці, вірогідність й адекватність якої підвищує рівень обґрунтованості прийнятих управлінських рішень. У другому розділі «Оцінка стану та ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі» був проведений аналіз стану та розвитку елементів ресурсного потенціалу та ефективність їх використання на основі системи одиничних показників. Визначення ефективності використання несе в собі включення одиничних та інтегральних показників. Також, ефективність використання залежить від факторів, урахування яких зможе ефективно управляти процесами формування та використання. У третьому розділі «Оцінка можливостей ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі» були запропоновані способи оцінки можливостей ресурсного потенціалу, що базується на використанні комплексу методів, а саме: декомпозиції, інтегральної, рейтингової та бальної шкали. Важливим, складним і недостатньо розробленим напрямком оцінки ресурсного потенціалу є визначення рівня можливостей з досягненням господарських результатів і реалізації стратегічних цілей розвитку підприємства. В дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що виявляється в обґрунтуванні теоретико - методичних положень основних процедур комплексної оцінки ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Також, були запропоновані методичні підходи оцінки можливостей ресурсного потенціалу підприємств торгівлі, що побудовані на використанні методів декомпозиції та інших. Були встановлені загальні та специфічні властивості й характеристики виробничих функцій для підприємств роздрібної торгівлі, виходячи з детермінованих зв’язків між обсягом товарообігу й елементами ресурсного потенціалу, розраховані лінійні та нелінійні моделі для різних за розміром груп підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19855
Располагается в коллекциях:Автореферати (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореф канд дис.pdf651,33 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.