Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19856
Название: Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства
Авторы: Шталь Т. В.
Ключевые слова: підприємства ресторанного господарства
маркетинг
маркетингові затрати
оптимізація
стратегічний ландшафт
міжнародна стратегія
ядро бізнесу
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. екон. наук: спец. 08.00.04 «Економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» / Т. В. Шталь. — Донецьк: ДНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2012. — 41 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета дисертації полягає у виявленні актуальних проблем розробки та реалізації маркетингових стратегій підприємств ресторанного господарства в умовах нестабільного ринку, що динамічно розвивається. На сьогодні діяльність вітчизняних підприємств з задоволення потреб у харчуванні та проведенні дозвілля зазнає великих змін, що відображається на етапах розвитку та проникнення на ринок. Тому, сучасний характер ринкових реформ вимагає від підприємств перегляду та зміни непорушних переконань. Зокрема, це стосується значного місця та ролі ресторанного господарства в розвитку національної економіки, використання ринкових методів господарювання. Важливість функціонування підприємств ресторанного господарства в економічній та соціальній сферах країни, напряму відображається в рівні та якості життя населення країни за допомогою задоволення базових фізіологічних потреб споживачів. В першому розділі «Теоретичні основи формування маркетингових стратегій» були розкриті основні етапи становлення та розвитку теорії стратегії та стратегічного управління підприємством, було досліджено формування понятійно-категоріального апарату маркетингових стратегій та було виконано класифікацію маркетингових стратегій підприємства та розроблено механізм їх формування. Також, після аналізу вітчизняних наукових робіт, автором роботи було запропонований свій варіант поняття «стратегії», як вибору концепції управління підприємством та його окремих підрозділів. В роботі впроваджено поняття «стратегічного ландшафту», який сформувався від впливом факторів макро- та мікромаркетингового середовища. Запропонована модель формування маркетингової стратегії підприємства у системі формування корпоративної стратегії на основі аналізу стратегічних альтернатив та прогнозу їх реалізації. У другому розділі «Теоретико - концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємства ресторанного господарства» була досліджена сутність та специфіка маркетингу на підприємствах ресторанного господарства. Автором дисертації було обґрунтовано ядро бізнесу підприємства, як основи маркетингової стратегії, та розроблено концепцію маркетингових стратегій формування споживчої цінності. Була представлена структура визначення бізнесу у вигляді чотирьох елементів, які в подальшому були представлені у виді схеми. Сформульовані принципи маркетингу, на яких повинна базуватися концепція стратегії вітчизняних підприємств щодо споживчої цінності, а саме: визначення сфери своєї унікальності, повне знання споживчого ринку, розвиток здібностей, які в подальшому необхідні для виявлення більш прибуткового споживчого попиту. У третьому розділі «Аналіз ринку послуг підприємств ресторанного бізнесу» було досліджено сучасний стан та тенденції процесів фокусування і диференціації ринку послуг. Також, були виявлені запити та переваги споживачів при виборі окремого товару чи послуги, проведена сегментація цільового ринку споживачів ресторанних послуг та проаналізована динаміка основних показників галузі ресторанного господарства України на потязі 2001 - 2010 року. Був поведений аналіз шляхів залучення нових клієнтів життєвого циклу взаємовідносин клієнтів з підприємствами, який відображає методи вітчизняних підприємств залучати нових споживачів. У четверному розділі «Маркетингові стратегії формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу» була здійснена розробка, на основі конкурентних переваг, ядра бізнесу стратегії досягнення підприємством впливової позиції на ринку, стратегії проникнення ресторанного бізнесу у суміжні сегменти діяльності та стратегії збереження конкурентоспроможності на соснові трансформації ядра ресторанного бізнесу в умовах галузевої нестабільності. Автором дисертаційної роботи буза запропонована концептуальна схема вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства. Був запропонований новий метод оптимізації рівня маркетингових затрат для підприємства ресторанного господарства на основі попиту, який визначає залежність між маркетинговими затратами, попитом на продукцію підприємства та маржинальним прибутком.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19856
Располагается в коллекциях:Автореферати (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат докт дис.pdf1,41 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.