Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-6 из 6.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2016Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів спеціальностей 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування", 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчанняЯстремська О. М.; Струпинська Н. В.; Ястремская Е. Н.; Струпинская Н. В.; Iastremska O. M.; Strupynska N. V.
2020Brand management. Guidelines to practical tasks and independent work for Master's (second) degree students of all specialitiesMartynenko M. V.
2021Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) levelMartynenko M. V.