Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 38 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2017Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємстваШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2019Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelSigaieva T. E.; Сігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.
2012Актуальність застосування інформаційних технологій в управлінні соціально-економічними системамиСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2020Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємстваСігаєва Т. Є.; Остріков В. О.
2019Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)Мартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2019Модель управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.; Ландер А. В.
2019Маркетинг як базова функція управління підприємствомПасько М. І.