Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Основи формування науково-інноваційних мереж для інноваційного розвитку регіонівКоюда В. О.; Слюсарєва Л. А.; Коюда В. А.; Слюсарева Л. А.; Koiuda V. O.; Slyusareva L. A.
2017Маркетингові інформаційні системи підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koyuda V. A.
2017Бізнес-процеси сучасного промислового підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2013Методичний підхід до оцінки антикризової стійкості підприємстваКоюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2013Знання як інноваційний ресурс економіки знаньКоюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2015Напрями та складові оцінювання антикризової стійкості промислового підприємстваКоюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2012Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємстваКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Коюда В. А.; Мазко Т. И.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.
2018Інформація – стратегічний ресурс маркетингової інформаційної системи підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.