Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2004
Назва: ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА – НОСІЇ ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР ЧИ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
Автори: Крута Л. С.
Хомюк А. В.
Теми: товар
етикетка
упаковка
маркування товару
реклама
виробник
покупець
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Крута Л.С., Хомюк А.В. Етикетка та упаковка-носії достовірної інформації про товар чи інструмент маркетингу / Л.С. Крута, А.В. Хомюк // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 115 - 117
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо ролі етикетки та упаковки у життєвому циклі товару, визначено пріоритетні функції. Розкрито їх сутність як інструмента маркетингу. Показано шляхи зловживання виробниками довірою споживача та шляхи вирішення проблеми.
Рассмотрен вопрос о роли этикетки и упаковки в жизненном цикле товара, определены приоритетные функции. Раскрыто их сущность как инструмента маркетинга. Показаны пути злоупотребления производителями доверием потребителя и пути решения проблемы.
The crucial aspects about the role of label and package in living cycle of goods are considered, the priority functions are defined. Their essence as marketing tools is revealed. The ways of breaching the customer’s trust and ways of solving thise problems are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2004
Розташовується у зібраннях:№ 18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.