Дипломні магістерські роботи - 2018 р. (ЕМ) : [47] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 47
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Розробка стратегії позиціонування продукту підприємстваЯсененко М. І.; Ясененко М. И.; Yasenenko M. I.
2018Формування стратегії розвитку товарної політики підприємстваЯсененко А. І.; Ясененко А. И.; Yasenenko A. I.
2018Управління взаємовідносинами зі споживачамиЯкобсон В. В.; Yakobson V. V.
2018Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваЧорнуха М. Ю.; Чернуха М. Ю.; Chernukh M. Y.
2018Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствіТрухачов І. В.
2018Удосконалення політики просування підприємства на основі інтернет-маркетингуСтановська А. П.; Становская А. П.; Stanovska A. P.
2018Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСокол К. Д.; Sokol K. D.
2018Удосконалення системи збуту на підприємствіСвітличний Т. Ю.
2018Формування марочної стратегії підприємстваСафарлі Узеїр Назім огли; Сафарли Узеир Назим оглы; Safarli Uzeir Nazim ohly
2018Фopмування кoмунiкацiйнoї cтpатегiї закладу вищoї ocвiтиПугач C. В.; Pugach S. V.
2018Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємстваПотякова К. О.; Potiakova K. O.
2018Формування маркетингової стратегії закладу вищої освітиПолікарпов В. В.; Поликарпов В. В.; Polikarpov V. V.
2018Розвиток маркетингу взаємовідносин як складової маркетингової діяльності підприємстваОсмолович А. М.; Osmolovich A. M.
2018Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваОвсянкін О. І.; Овсянкин А. И.; Ovsyankin A. I.
2018Управління конкурентоспроможністю підприємстваНасильнєв О. В.; Насильнев А. В.; Nasylniev O. V.
2018Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємствіМуленко К. О.; Mulenko K. O.
2018Управління рекламною кампанією підприємстваМохаммед А. К.
2018Розширення асортименту послуг, як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМарченко І. С.; Марченко И. С.; Marchenko I. S.
2018Розробка програми просування продукції підприємства на основі сегментації клієнтської базиМанюк М. С.; Maniuk M. S.
2018Формування іміджу, як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваЛевенець І. Я.; Левенець И. Я.; Levenets I. Y.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 47