Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20506
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHolubiev S. M.-
dc.contributor.authorГолубєв С. М.-
dc.contributor.authorГолубев С. Н.-
dc.date.accessioned2019-03-06T10:41:02Z-
dc.date.available2019-03-06T10:41:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHolubiev S. Labor market research in the system of internal quality assurance in the higher education institution / S.Holubiev // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 10 (84) C. 54-70.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20506-
dc.description.abstractThe article defines the role of marketing-monitoring support in the system of internal quality assurance of higher education. The choice of key marketing-monitoring studies and their features are substantiated. The program and tools of labor market research in the system of internal quality assurance of higher education institution are offered. The proposed labor market research program has been tested and its results have been analyzed, the prospects for their use in the work of the HEI have been substantiated. У статті визначено роль маркетингово-моніторингового супроводу в системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. Висока динамічність сучасного суспільно-економічного розвитку обумовлює гнучкість освітньої діяльності й освітнього процесу за рахунок урахування в навчальних планах і програмах мінливих вимог зовнішнього та внутрішнього середовища, що потребує створення системи збору цієї інформації через проведення маркетингово-моніторингових досліджень. На основі аналізу літератури обґрунтовано вибір ключових маркетингово-моніторингових досліджень та визначено їх особливості. Комплексне дослідження всіх етапів надання освітніх послуг дає змогу зібрати якісну інформацію щодо внутрішнього й зовнішнього стану ЗВО. Ключовим маркетингово-моніторинговим дослідженням є вивчення ринку праці та його вимог. Тому в роботі запропоновано програму та інструменти дослідження ринку праці як елемента системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Ця програма передбачає комплексну оцінку світового й національного ринків праці, визначення їх ключових проблем і тенденцій розвитку. Результатом такого дослідження є перелік загальних та професіональних компетентностей, що є актуальними для спеціальностей, за якими ЗВО проводить навчання. Важливим аспектом є вивчення тенденцій змін попиту на спеціальності та прогнозування актуальних компетентностей у майбутньому. У роботі проведена апробація запропонованої програми дослідження ринку праці та проаналізовано його результати. Згідно з отриманими результатами змінюються ключові компетентності. Так, проблеми якості процесів стають менш актуальними, а критичний аналіз інформації та творче вирішення проблем – більш важливим. Крім того, замість навичок ведення переговорів та взаємодії з іншими зростає роль навичок розуміння інших. Український ринок праці частково віддзеркалює ключові світові тенденції, зокрема інформатизацію, однак все одно значною мірою відстає від сучасних світових процесів (на 5–10 років). Тому визначення особливостей світового ринку праці дозволяє побудувати прогноз ключових напрямів розвитку вітчизняного. В статье определена роль маркетингово-мониторингового сопровождения в системе внутреннего обеспечения качества высшего образования. Обоснован выбор ключевых маркетингово-мониторинговых исследований и их особенностей. Предложена программа и инструменты исследования рынка труда в контексте формирования системы внутреннего обеспечения качества образования. Проведена апробация предложенной программы исследования рынка труда, проанализированы его результаты и обосновано их использования в работе УВО.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectlabor marketru_RU
dc.subjecthigher education institution (HEI)ru_RU
dc.subjectmarketing-monitoring researchru_RU
dc.subjectcompetenceru_RU
dc.subjectquality of educationru_RU
dc.subjectsystem of internal education quality assuranceru_RU
dc.subjectринок праціru_RU
dc.subjectзаклад вищої освіти (ЗВО)ru_RU
dc.subjectмаркетингово-моніторингове дослідженняru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectсистема внутрішнього забезпечення якості освітиru_RU
dc.subjectрынок трудаru_RU
dc.subjectучреждение высшего образования (УВО)ru_RU
dc.subjectмаркетингово-мониторинговое исследованиеru_RU
dc.subjectкомпетентностьru_RU
dc.subjectкачество образованияru_RU
dc.subjectсистема внутреннего обеспечения качества образованияru_RU
dc.titleLabor market research in the system of internal quality assurance in the higher education institutionru_RU
dc.title.alternativeДослідження ринку праці в системі внутрішнього забезпечення якості в закладі вищої освітиru_RU
dc.title.alternativeИсследование рынка труда в системе внутреннего обеспечения качества в учреждении высшего образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Голубев.pdf5,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.