Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorБрусніцина Д. Е.-
dc.date.accessioned2019-03-12T13:36:23Z-
dc.date.available2019-03-12T13:36:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Інформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізації / О. В. Птащенко, Д. Е. Брусніцина // Цілі сталого розвитку: проблеми і можливості досягнення в Україні та світі: матеріали всеукраїнської наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, 16 листопада 2018 р., м. Сєвєродонецьк. – Сєвєродонецьк : [Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля], 2018. – С. 233-236ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20546-
dc.description.abstractСучасна концепція маркетингу сприймає інтернет-простір не тільки як канал продажів або поширення інформації, але і як середовище для комплексного впливу на споживача. Інтернет-маркетинг заснований на застосуванні традиційного маркетинг-міксу в інтернет-середовищі: товарна пропозиція, ціноутворення, канали розповсюдження та комунікації компанії, - і може розглядатися як доповнення маркетингової діяльності компаній з традиційних сфер бізнесу або як здійснення всього комерційного циклу в інтернет-просторі. Вітчизняні підприємства неповною мірою використовують можливості Інтернет-маркетингу. Руйнування бар’єру на шляху впровадження Інтернет-маркетингу, на мою думку, криється у здійсненні наступних заходів: - проведенні ґрунтовних досліджень щодо впливу Інтернет- маркетингу на економічну діяльність підприємств; - розробленні рекомендацій щодо застосування Інтернет-маркетингу на підприємствах в залежності від специфіки функціонування; - посиленні ролі держави у стимулюванні розвитку електронного бізнесу та електронної комерції.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjecthi-tech-маркетингru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійru_RU
dc.subjectрозвиток маркетингуru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectміжнародна інтеграціяru_RU
dc.subjectвисокотехнологічні продуктиru_RU
dc.subjectринок високих технологійru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectглобальний міжнародний простірru_RU
dc.titleІнформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко_Брусніцина.pdf515,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.