Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21022
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.contributor.authorКущ Я. М.-
dc.date.accessioned2019-05-08T12:16:26Z-
dc.date.available2019-05-08T12:16:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів / О. В. Птащенко, С. О. Родіонов, Я. М. Кущ // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського нац-го ун-ту технологій та дизайну, Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design», серія «Економічні науки». – Київ, КНУТД, 2018. - № 4 (125). – С. 92-101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21022-
dc.description.abstractГлобалізація засобів масової інформації, як частини загальносвітового процесу інформатизації, заслуговує окремого наукового розгляду, пояснення й аналізу з кількох причин, зокрема, в силу масштабів, наслідків і перспектив, складного та домінуючого економічного впливу на всі сторони економіки і гуманітарну сферу суспільного життя. В сучасних умовах сформувалося стійке визначення інформаційним технологіям, а саме – це сукупність методів і програмно-технічних засобів, що об’єднуються у технологічний ланцюжок, вони забезпечують збір, оборку, зберігання, розподіл та відображення інформації. Очевидно, що культурна спільність світу забезпечується завдяки засобам масової інформації значно більшою мірою, ніж технологічними складовими глобалізації – вона є просто ширшою за окремі складові, як мережеві, мобільний зв'язок, телебачення та інше. Проте незважаючи на це, безпосередньо ЗМІ, як глобальні засоби, розвиваються істотно повільніше, ніж відокремлені технологічні рішення та компоненти глобалізації. При розгляді глобалізації через призму засобів масової інформації, як інструменту розвитку міжнародного маркетингу, стає зрозуміло, що вони є потужним, проте нажаль найчастіше, руйнівним засобом, який має можливість і здатність обійти різні формальні бар’єри, такі як суверенітет, незалежність, національні особливості і тому подібне. Не варто виключати й можливість обходження такого явищу, як «інформаційні війни». У статті проаналізовано роль інформаційних технологій у встановленні діалогу і згоди в сучасному суспільстві, оцінюється прояв і ступінь впливу на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маретингу та глобалізаційних процесів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжкультурний діалогru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectрегіональні національні ЗМІru_RU
dc.subjectтолерантністьru_RU
dc.subjectсоціальна комунікаціяru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectмова міжнаціонального спілкуванняru_RU
dc.titleВплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Родіонов_Кущ.pdf208,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.