Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21366
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛебедєва І. Л.-
dc.contributor.authorНорік Л. О.-
dc.contributor.authorЛебедева И. Л.-
dc.contributor.authorНорик Л. А.-
dc.contributor.authorLebedeva I. L.-
dc.contributor.authorNorik L. O.-
dc.date.accessioned2019-06-20T07:47:37Z-
dc.date.available2019-06-20T07:47:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛебедєва І. Л. ЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування) / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік // Фізико-математична освіта. - 2019. – Вип. 1(19). - С. 102-107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21366-
dc.description.abstractУ світлі неперервної математичної підготовки майбутніх фахівців у галузі економіки та менеджменту розглядаються проблеми, що виникають у учнів загальноосвітніх навчальних закладів України під час вивчення базового курсу математики. Оскільки однією з форм підсумкового контролю засвоєння курсу математики середньої школи є зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), то в якості бази даних у ході проведення дослідження вибрані статистичні дані щодо результатів ЗНО за три останніх роки. У процесі дослідження приймались до уваги як сертифікаційні бали, так і бали державної підсумкової атестації (ДПА). Проведено аналіз шкали, за допомогою якої здійснювався перехід від балів ЗНО до балів ДПА. Також побудовані ряди розподілу сертифікаційних балів за темами і рівнем складності завдань. Аналіз показав, що випускники середньої школи, які орієнтуються на складання ЗНО з математики базового рівня, краще обізнані у розв’язанні прикладів, але показують набагато гірші результати у розв’язанні текстових завдань, задач з теорії ймовірностей та завдань з пара-метрами. Проведено порівняння отриманих результатів із результатами тестування школярів інших країн. In the light of continuous mathematical preparation of future specialists in area of economy and management general issues, arising up for schoolboys of Ukraine at the study of base course of mathematics, are considered. As one of the forms of the final control of the level of academic performance in math for secondary schools is an External independent testing (EIT), the statistical data of the EIT for the last three years have been accepted as a database for this investigation. So, the choice of topics, their share of the total number of tasks, the level of difficulty fully met the tasks of the EIT. In the course of the research, both the certification scores and the scores of the final state attestation (FSA) were taken into account. It was found that the low of distribution of certification scores in mathematics can be considered exponential, while the distribution of scores of the FSA is nearly normal, although it has a positive asymmetry. The analysis showed that upper secondary school graduates who are oriented towards compiling the EITs from basic mathematics are better known in solving exercises but show much worse results in solving text tasks, probability problems, and problems with parameters. A comparison of these results with the results of the testing of schoolchildren in other countries has been carried out.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзовнішнє незалежне оцінюванняru_RU
dc.subjectматематикаru_RU
dc.subjectбазовий рівеньru_RU
dc.subjectструктура тестівru_RU
dc.subjectстатистика результатів оцінюванняru_RU
dc.subjectаналоги ЗНОru_RU
dc.subjectнова матураru_RU
dc.subjectвнешнее независимое оцениваниеru_RU
dc.subjectбазовый уровеньru_RU
dc.subjectструктура тестовru_RU
dc.subjectстатистика результатов оцениванияru_RU
dc.subjectаналоги ВНОru_RU
dc.subjectновая матураru_RU
dc.subjectexternal independent testingru_RU
dc.subjectmathematicsru_RU
dc.subjectbasic levelru_RU
dc.subjecttest structureru_RU
dc.subjectevaluation results statisticsru_RU
dc.subjectstate final attestationru_RU
dc.subjectanalogs of external mathru_RU
dc.subjectNowa Maturaru_RU
dc.titleЗНО з математики: про що свідчать результати (порівняльний аналіз методичних підходів та результатів тестування)ru_RU
dc.title.alternativeExternal math: comparative analysis of methodological approaches and test re-sultsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ВМЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019_1-19-Lebedeva_Norik_FMO.pdf911,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.