Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-36 из 36.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2016Consolidation of accounting information for controlling of the enterprise foreign trade activityProskurnina N. V.; Dzobko I. P.; Проскурніна Н. В.; Дзьобко І. П.; Проскурнина Н. В.; Дзебко И. П.
2018Strategic directions of development of foreign economic activity of ukrainian enterprises in the world marketVovk V.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K.; Вовк В. А.; Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.
2018Огляд основних трендів світової торгівлі у 2018 роціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Аналітичний огляд напрямків та тенденцій розвитку глобальних ланцюгів постачань у світовій економіціПроскурніна Н. В.; Вовк В. А.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Vovk V. A.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.