Skip navigation

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 40 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Поддубний И. А.; Poddubny I. A.; Stahl T. V.; Dobroskok Y. B.
2016Стратегічний інноваційний розвиток підприємств: теорія та методологіяШталь Т. В.; Тищенко О. О.; Пилипчатіна О. І.; Пилипчатина Е. И.; Shtal T. V.; Tyshchenko O. O.; Pilipchatina O. I.
2017Сучасні проблеми та напрями розвитку зовнішньоекономічних зв’язків УкраїниШталь Т. В.; Козуб В. О.; Козуб В. А.; Shtal T. V.; Kozub V. О.
2017Роль транснаціональних корпорацій у створенні та розвитку вільних економічних зонШталь Т. В.; Тищенко О. О.; Тищенко О. А.; Shtal T. V.; Tischenko O. A.
2017Формування інвестиційної стратегії вітчизняним підприємством у міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Козуб В. О.; Бондаренко Л. М.; Козуб В. O.; Shtal T. V.; Kozub V. O; Bondarenko L. M.
2017Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспектШталь Т. В.; Писаренко В. В.; Гуржій Н. Г.; Мелушова І. Ю.; Гуржий Н. Г.; Мелушова И. Ю.; Shtal T. V.; Pisarenko V. V.; Hurzhiy N. H.; Melushova I. Y.
2017Особливості розвитку туристичної індустрії в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.; Козуб В. А.; Stahl T. V.; Kozub V. А.
2016Систематизация методов оценки международной конкурентоспособности предприятияШталь Т. В.; Змеева А. А.; Шталь Т. В.; Змєєва Г. О.; Shtal T. V.; Zmieieva G. O.
2016БЕНЧМАРКИНГ КАК ОДИН ИЗ МЕТОДОВ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ БИЗНЕСАШталь Т. В.; Харечко Ю. А.; Шталь Т. В.; Харечко Ю. А.; Shtal T.; Kharechko Y.
2016Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаромШталь Т. В.; Литвиненко В. С.; Шталь Т. В.; Литвиненко В. С.; Stahl T.; Litvinenko V. S.