Skip navigation

Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22 (час пошуку: 0.016 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2016БЕНЧМАРКИНГ КАК ОДИН ИЗ МЕТОДОВ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ БИЗНЕСАШталь Т. В.; Харечко Ю. А.; Шталь Т. В.; Харечко Ю. А.; Shtal T.; Kharechko Y.
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2016Integrational interaction synergy effects in export distributional channels of enterpriseShtal T.; Hurzhii N.; Шталь Т. В.; Гуржій Н. Г.; Гуржий Н. Г.
2006Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівліШталь Т. В.; Shtal T.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Shtal T.; Proskurnina N.
2017Аналіз особливостей інформаційних логістичних систем управління міжнародною діяльністю підприємстваКлимюк А. О.; Шталь Т. В.; Климюк А. А.; Klymiuk A.; Shtal T.
2013Теоретичні основи реалізації інвестиційних стратегій транснаціональних корпорацій в умовах динамізму світової економікиШталь Т. В.; Shtal T.
2018Methods of analysis of the external environment of business activitiesShtal T.; Buriak M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.; Tlegen T.; Шталь Т. В.; Буряк М. М.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.; Косенко В. И.; Shtal T.