Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Бенчмаркинг как один из методов совершенствования бизнесаШталь Т. В.; Харечко Ю. А.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2016Особливості розвитку міжнародної конкуренції в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми та перспективи розвиткуШталь Т. В.; Тищенко О. О.
2017Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2021Обгрунтування цифрових технологій міжнародного маркетингуШталь Т. В.; Бочков Д. Р.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2020Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»Шталь Т. В.; Шульга Д. А.; Торпуп Д. А.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.