Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2015Організаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛіповецька О. П.; Липовецкая А. П.; Lipovetskaya A. P.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2014Управління міжнародною збутовою політикою підприємстваДехтяр С. І.; Дехтяр С. И.; Dehtyar S. I.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2014Формирование международной маркетинговой стратегииКазакбаев А. К.; Kazakbaev A. K.; Казакбаєв А. К.
2014Організація міжнародної маркетингової діяльностіБурджанадзе Д. М.; Бурджанадзе Д. Н.; Burdzhanadze D. N.
2014Формування асортиментної політики у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваЧистякова А. О.; Чистякова А. А.; Chystiakova A. O.
2014Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: діагностика та плануванняМішина В. М.